Szkolny Konkurs Kolęd i Pastorałek „Kolędujmy Małemu”

Szkolny  Konkurs Kolęd i Pastorałek   „Kolędujmy Małemu”

Regulamin szkolnego  konkursu   Kolęd i Pastorałek
„Kolędujmy Małemu”

1 Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem Szkolnego Konkursu Kolęd i Pastorałek jest Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rokietnicy.
  2. Konkurs skierowany jest do uczniów od klas 0-VIII Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rokietnicy
  3. Z uwagi na sytuację z COVID-19, konkurs będzie zorganizowany w formie on-line,
  4. Konkurs obejmuje cztery kategorie

     Kategoria I – soliści klas 0 -III

     Kategoria II – soliści z klas IV - VI

     Kategoria III – soliści z klas VII -VIII

     Kategoria  IV – duety i zespoły wokalne i wokalno-instrumentalne  (maks. do 3 os.),

  1. Cele Konkursu:
  2. a) kultywowanie tradycji bożonarodzeniowych,
  3. b) prezentacja wartościowych pod względem artystycznym kolęd i pastorałek,
  4. c) wyszukiwanie i rozwijanie młodych talentów,
  5. d) umożliwienie konfrontacji własnych umiejętności z rówieśnikami,
  6. e) integrowanie środowiska lokalnego.

2. Kategorie konkursowe i zasady konkursu

  1. Wykonawcy prezentują jedną kolędę lub pastorałkę  w języku polskim Uczestnicy mogą śpiewać a ‘cappella, przy akompaniamencie własnym,
  2. W skład jury powołanego przez Organizatora wchodzą co najmniej trzy osoby.
  3. Jury oceni występy uczestników biorąc pod uwagę następujące kryteria:
  • dobór repertuaru, zgodność tematyki utworów z charakterem konkursu ,
  • warunki głosowe wykonawców,
  • dykcja i intonacja,
  • interpretacja,
  • ogólny wyraz artystyczny.
  1. Jury po przesłuchaniu nagrań wyłoni finalistów

3. Warunki zgłoszenia do Konkursu

  1. Do 20 grudnia 2020r. - uczestnicy przesyłają do Organizatora

    nagrania video w formacie MP4 lub mp3 .
    Pojemność nagrania nie może przekroczyć 40 MB .

NAGRANIA, KTÓRE NIE BĘDĄ SPEŁNIAŁY POWYŻSZYCH WYMAGAŃ ZOSTANĄ ZDYSKWALIFIKOWANE.

 

Nagrania oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych  należy odesłać na  następujący adres email:

             daba04@poczta.onet.pl         lub       matrzak@wp.pl

 

  • 21 - 22 grudnia 2020r. – Organizator umieszcza otrzymane nagrania na stronie internetowej szkoły.
  • 23 grudnia 2020r. - umieszczenie wyników konkursu na stronie internetowej szkoły.
  1. Film konkursowy:
  • powinien być nakręcony poziomo i ze statycznego ujęcia,
  • musi mieć dobrze słyszalny wokal oraz podkład lub akompaniament własny
  1. Uczestnik zobowiązany jest przesłać swoje nagranie konkursowe w postaci jednego ujęcia.      
  2. UWAGA - Filmy konkursowe mogą być nagrane tylko i wyłącznie  w warunkach domowych, powszechnie dostępnym sprzętem np. telefon, tablet itp

4. Nagrody

  1. Zwycięzcy Konkursu zostaną poinformowani mailowo o wynikach i sposobie odebrania nagrody.
  2. Nagrody zostaną przyznane dla uczestników w każdej kategorii za I, II i III miejsce.
  3. Każdy uczestnik otrzyma dyplom uczestnictwa oraz nagrodę pocieszenia.
  4. Decyzje Komisji Konkursowej dotyczące wyników konkursu oraz nagród są ostateczne i nie przysługuje od nich odwołanie.

     5.    Postanowienia końcowe

  1. Zgłoszenie uczestników do udziału w Konkursie jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu.           
  2. W sprawach organizacyjnych informacji udzielają:

Magdalena Dyl

matrzak@wp.pl

Elżbieta Koprowicz

elzbieta.koprowicz@gmail.com

Dariusz Balicki

daba04@poczta.onet.pl

ZGODA RODZICÓW ( OPIEKUNÓW PRAWNYCH) NA UDZIAŁ DZIECKA W SZKOLNYM   KONKURSIE KOLĘD I PASTORAŁEK "KOLĘDUJMY MAŁEMU"