Szkolny Konkurs Kolęd i Pastorałek „Kolędujmy Małemu”
autor: Magdalena Dyl dodano: odsłon: 340
Regulamin szkolnego konkursu Kolęd i Pastorałek
„Kolędujmy Małemu”
1 Postanowienia ogólne
- Organizatorem Szkolnego Konkursu Kolęd i Pastorałek jest Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Rokietnicy.
- Konkurs skierowany jest do uczniów od klas 0-VIII Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rokietnicy
- Z uwagi na sytuację z COVID-19, konkurs będzie zorganizowany w formie on-line,
- Konkurs obejmuje cztery kategorie
Kategoria I – soliści klas 0 -III
Kategoria II – soliści z klas IV - VI
Kategoria III – soliści z klas VII -VIII
Kategoria IV – duety i zespoły wokalne i wokalno-instrumentalne (maks. do 3 os.),
- Cele Konkursu:
- a) kultywowanie tradycji bożonarodzeniowych,
- b) prezentacja wartościowych pod względem artystycznym kolęd i pastorałek,
- c) wyszukiwanie i rozwijanie młodych talentów,
- d) umożliwienie konfrontacji własnych umiejętności z rówieśnikami,
- e) integrowanie środowiska lokalnego.
2. Kategorie konkursowe i zasady konkursu
- Wykonawcy prezentują jedną kolędę lub pastorałkę w języku polskim Uczestnicy mogą śpiewać a ‘cappella, przy akompaniamencie własnym,
- W skład jury powołanego przez Organizatora wchodzą co najmniej trzy osoby.
- Jury oceni występy uczestników biorąc pod uwagę następujące kryteria:
- dobór repertuaru, zgodność tematyki utworów z charakterem konkursu ,
- warunki głosowe wykonawców,
- dykcja i intonacja,
- interpretacja,
- ogólny wyraz artystyczny.
- Jury po przesłuchaniu nagrań wyłoni finalistów
3. Warunki zgłoszenia do Konkursu
- Do 20 grudnia 2020r. - uczestnicy przesyłają do Organizatora
nagrania video w formacie MP4 lub mp3 .
Pojemność nagrania nie może przekroczyć 40 MB .
NAGRANIA, KTÓRE NIE BĘDĄ SPEŁNIAŁY POWYŻSZYCH WYMAGAŃ ZOSTANĄ ZDYSKWALIFIKOWANE.
Nagrania oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych należy odesłać na następujący adres email:
daba04@poczta.onet.pl lub matrzak@wp.pl
- 21 - 22 grudnia 2020r. – Organizator umieszcza otrzymane nagrania na stronie internetowej szkoły.
- 23 grudnia 2020r. - umieszczenie wyników konkursu na stronie internetowej szkoły.
- Film konkursowy:
- powinien być nakręcony poziomo i ze statycznego ujęcia,
- musi mieć dobrze słyszalny wokal oraz podkład lub akompaniament własny
- Uczestnik zobowiązany jest przesłać swoje nagranie konkursowe w postaci jednego ujęcia.
- UWAGA - Filmy konkursowe mogą być nagrane tylko i wyłącznie w warunkach domowych, powszechnie dostępnym sprzętem np. telefon, tablet itp
4. Nagrody
- Zwycięzcy Konkursu zostaną poinformowani mailowo o wynikach i sposobie odebrania nagrody.
- Nagrody zostaną przyznane dla uczestników w każdej kategorii za I, II i III miejsce.
- Każdy uczestnik otrzyma dyplom uczestnictwa oraz nagrodę pocieszenia.
- Decyzje Komisji Konkursowej dotyczące wyników konkursu oraz nagród są ostateczne i nie przysługuje od nich odwołanie.
5. Postanowienia końcowe
- Zgłoszenie uczestników do udziału w Konkursie jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu.
- W sprawach organizacyjnych informacji udzielają:
Magdalena Dyl |
|
Elżbieta Koprowicz |
|
Dariusz Balicki |