Półkolonia w Rokietnicy

W dniach od 17.08-28.08.2015r. w Szkole Zespołu Szkół w Rokietnicy, odbyła się „Letnia Półkolonia 2015”, organizowana przez Krajową Radę Izb Rolniczych. Uczestnicy wraz w wychowawcami: Barbarą Bąk, Magdaleną Dyl, Katarzyną Koniuszy oraz Jadwigą Karpińską brali udział w licznych wycieczkach. W rzeszowskiej Jasionce zwiedziliśmy Airport pod okiem pani przewodnik z powodzeniem przeszliśmy odprawę samolotową i poznaliśmy zasady obowiązujące na terenie lotniska. Pobyt w Rzeszowie umilił nam seans hitu kinowego pt. : „Mały Książę”. W Przemyślu zjeżdżaliśmy na saneczkach w Krasiczynie zwiedziliśmy zamek oraz piekliśmy kiełbaski. W Jarosławiu mile spędziliśmy czas w Opactwie Sióstr Benedyktynek oraz braliśmy udział w festiwalu „Pieśń naszych korzeni”. Podczas trwania półkolonii czas umilały nam również liczne wyjazdy na teren basenu MOSiR oraz wypady do włoskiej lodziarni „Fragola”. Zadbaliśmy również o kreatywny rozwój organizując ciekawe warsztaty pt. : „Grafika użytkowa”, „Ekoreakcja”, „Decoupage”.